Da cijena hrane za Michelinove ocjenjivače restorana nije neki bitan čimbenik, govori i ova vijest. Hong Kong Soya Sauce Chicken Rice & Noodle, štand u singapurskom Chinatownu, dobio je Michelinovu zvjezdicu, piše Večernji list.
U tom dijelu singapurske četvrti redovi u kojima se čeka neko od jela nisu nikakva rijetkost, kako je napisao reporter Guardiana, no jedan je red ipak najduži, onaj ispred sada slavne pečenjare. Porcija piletine u sojinu umaku s rižom stoji oko 15 kuna, novac je to s kojim i u nas možete otići tek u obližnju pekarnicu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Gledam u Španjolskoj, na svakom uglu (maltene svakih 50 metara) se prodaje hrana, kvalitetna i u širokoj ponudi (razne vrste obroka i specijaliteta). Lokali niču i uvijek puni, kupaca na pretek – hrana ukusna i svježa. Ljudi hrle u te lokale, gdje brzo, nekomplicirano i prilično povoljno dobivaš velike porcije ukusne hrane za van (za ponijeti). Kuhinje pune radnika, radi se punom parom, šef prezadovoljan a najbitnije – i kupci. Stvorila se tu lijepa i unosna niša, između restorana i lokala brze hrane, koja iznimno florira. To bi bilo nešto i za nas (po gradovima i predgrađima), ali bi onda morali povećati kvalitetu i ponudu (šarolikost) i sniziti cijene (ne traži cijene za hrvatsku kvalitetu i cijenu hrvatske radne snage). Ne možeš to imati ako ćeš samo prodavati bureke i ćevape, a ni njih ne znam napraviti kao recimo Bosanic, Makedonci ili Turci. O prilozima da ne pričamo. Dakle, tko zna, taj zna. S dobrom idejom i dobrom kvalitetom i uslugom i primjerenim cijenama možeš nešto pokrenuti i animirati druge.
Uključite se u raspravu