Senzacija kakvu je hrvatski turizam lani napravio u Njemačkoj, kada je jadranska obala privukla čak 150.000 Nijemaca više nego godinu prije, u 2013. će se ponoviti jako teško. Trenutno se njemački turoperatori manje više bore da ponove taj sjajni rezultat i, kako kažu, bili bi zadovoljni da se u konačnici ponovi lanjskih 1,85 milijuna njemačkih turista u Hrvatskoj.
Svaki postotak iznad toga bio bi odličan rezultat, a ambicije da lanjske brojke ozbiljnije nadmaše pokazuju praktički jedino u njemačkom turoperatoru FTI. 'Lani smo u Hrvatsku doveli 55.000 gostiju, a ove planiramo 74.000. Hrvatska ima velike potencijale, a u izvansezoni i puno slobodnih soba. Iako, Hrvatska za svaki veliki i dugoročni uspjeh u turizmu mora imati jakog nacionalnog avioprijevoznika. Bez njega turoperatori ne mogu planirati, a bez plana nema ni gostiju. Na low cost carriere je nemoguće osloniti se, jer oni dođu i nakon nekoliko sezona odu', kaže Dietmar Gunz, direktor i vlasnik FTI a koji je lani imao 3,5 milijuna putnika. U minhenskom sjedištu FTI-a jučer su, tijekom prvog dana turističkog sajma fr.e.e, ugostili i hrvatskog ministra turizma Veljka Ostojića, koji je sudjelovao i u polusatnoj emisiji na FTI-ovoj televiziji Sonnenklar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu