Svjedoci smo tektonskih promjena u maloprodaji i to zbog sve češćeg kupovanja preko e-trgovine i smartphonea. Tim je riječima predsjednik Uprave čuvenog Starbucksa Howard Schultz, izrazio svoju zabrinutost krizom u globalnom trgovinskom sektoru. O problemima s kojima se branša suočava zbog eksplozije online trgovine te utjecaju koji će taj trebd imati na obikovanje cijelog sektora u bdućnosti govorio je tijekom konferencijskog poziva o kvartalnim rezultatima kompanije.
Pritom se referirao na nedavnu najavu najvećeg američkog trgovačkog lanca Walmarta da će, nakon lanjskog gašenja brojnih prodavaonica, i na početku 2016. zatvoriti više od 100 trgovina. To je samo još jedan od primjera koji, kaže Schultz, jasno govori u kakvom je stanju američka, ali i globalna trgovina. Priznaje da je kompanija kojoj je na čelu poduzela drastične korake da bi izašla na kraj s tektonskim promjenama. Starbucks je uložio znatne iznose u jače mobilnih aplikacija i web servisa kako bi olakšale online naručivanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu