Udio privatnih robnih marki u regiji se povećao za čak 20 posto, najvećim dijelom zbog smanjene kupovne moći i cjenovne osjetljivosti kupaca. Prednost dobivaju privatne robne marke koje se mogu kupiti po nižim cijenama, a njihova kvaliteta je takva da sve više ulaze i u premium segment, zaključeno je na okruglom stolu koji je održan 23. i 24. rujna u Beogradu, u sklopu 4. Regionalne konferencije o robi široke potrošnje i maloprodaje u organizaciji Infoarena Grupe.
Okrugli stol moderirao je Srećko Debelak iz Slovenije, viši direktor A.T. Kearney, koji je održao uvodno predavanje o najnovijim trendovima u industriji robe široke potrošnje i maloprodaje. Sudionici panela, Milan Grgurević, generalni direktor Delta Agrara, Gabor Tozer, osnivač i direktor Quickborn Consulting (Francuska) i Ramon Weidinger, generalni direktor Coca-Cola Hellenic za Srbiju i Crnu Goru, zaključili kako je odnos proizvođača i lanaca prodaje izuzetno bitan za uspješno poslovanje, kao i uvođenje inovacija u svim FMCG sektorima. Upravo zato, istakli su, trgovci bi se trebali više orijentirati umjesto na to „kako“ potrošači troše na to „koliko“ troše.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu