Srbija je jedna od četiri najsiromašnije europske zemlje prema kriteriju kupovne moći stanovništva.
Štoviše, mliječni proizvodi, meso, mesne prerađevine, tjestenina, bezalkoholna pića, konditorski proizvodi, ženska, muška i dječja konfekcija i obuća, televizori, informatička oprema i uređaji su u Srbiji prosječno 18,5 posto skuplji, jer trgovci moraju u cijenu proizvoda uračunati niz troškova koje im nameće država, priopćila je srpska Mreža za poslovnu podršku.Višegodišnje odlaganje reformi propisa u sektoru trgovine rezultiralo je time da su trgovci, javlja Tanjug, opterećeni desecima različitih birokratskih obaveza i troškova koje kroz trgovačke marže uključuju u maloprodajne cijene proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu