Kašnjenje u gradnji cestovnih pravaca na Koridoru 10 i 11 srpsku državu godišnje stoji više od 50 milijuna eura jer se pri gradnji brojni propusti događaju zbog preklapanje nadležnosti između dvije državne kompanije, Koridora Srbije i Puteva Srbije, javlja Al Jazeera Balkans.
308milijuna
eura košta dionica Ljig – Preljina koju financira Azerbajdžan
Vlada je sredinom prošle godine donijela odluku o njihovom ponovnom spajanju, ali ona još nije provedena. Rok je bio 1. travnja, a spajanje te dvije tvrtke jedna je od točaka iz aranžmana vlade Srbije i MMF-a. Prema mišljenju srpskih analitičara, spajanje kasni prije svega zbog Koridora Srbije, a ključni razlog su razlike u plaćama. Prosjek u Koridorima je gotovo 980 eura, dvostruko više nego u Putevima Srbije, bivšoj matičnoj kompaniji. "Sigurno će se pokazati da će kada spojimo ta dva poduzeća biti viška zaposlenih", kaže ekonomist Slobodan Aćimović. S druge strane, za spajanje se čeka i odobrenje vlade Azerbajdžana, koja kreditira izgradnju jedne dionice na Koridoru 11 i koja još nije dala suglasnost da se Koridori Srbije pripoje Putevima Srbije, javljaju Večernje novosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu