Start-up iz Slovačke lansirao je prvu prozirnu kavu na svijetu, piše Agrobiz. U intervjuu za FoodBev David Nagy pojasnio je kako se njihov novi brand razlikuje od standardne kave.
CLR CFF nastao je iz naziva Clear Coffe (prozirna kava) što je odgovarajući naziv za novu kategoriju napitaka od kave. Željeli su stvoriti jednostavan brand visoke kvalitete.Sve je počelo prije četiri godine. Ispijanje puno kave doprinosi promjenom boje na zubima, a energetska pića nisu zamjena za kavu. Započeli su tražiti različite proizvode koji bi odgovarali zamjeni za kavu, no nisu pronašli niti jedan. Tako su započeli izradu vlastitog napitka. Razvili su novu metodu obrade kave koja je dala jedinstveni okus i aromu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu