Kampanja koja već šest mjeseci želi potaći ljude u zemlji da se cijepe ima lijepo ime “Njemačka zasukuje rukave”, piše internetski portal Deutsche Welle. Dosada je vlada potrošila 25 milijuna eura na plakate, TV-spotove i internetske informacije, a kampanja je ovih dana vjerojatno važnija nego ikad.
Njemačka, s 55 posto cijepljenih jednom dozom i 37 posto potpuno cijepljenih, čini goleme korake prema točki koja se smatra presudnom za borbu protiv pandemije: samo ako se neodlučni i antivakseri privole na cijepljenje, moguće je doseći cilj od 85 do 90 posto cijepljenog stanovništva, što neki znanstvenici smatraju potrebnim kako bi se postigao tzv. „imunitet stada”. No problem u cijeloj stvari je da baš tu grupu stanovništva kampanja ne dosiže. “Kampanja uopće nije dosegla ljude koji su nesigurni ili se protive cijepljenju”, kaže Steffen Egner, osnivač i direktor tvrtke MediaAnalyzer. Ovaj institut za istraživanje tržišta je anketirao 500 ljudi o učinku kampanje “Njemačka zasukuje rukave”. Kad bi kampanju morao ocijeniti školskom ocjenom, to bi bila trojka ili dvojka, budući da se njome ne povećava spremnost na cijepljenje tamo gdje je još uvijek nema. “Trenutno ne znamo dovoljno o antivakserima i onima koji su sumnjičavi, ne poznajemo ih. I to je ogromna razlika naspram većine drugih reklamnih kampanja, gdje firme točno znaju tko su njihovi kupci”, kaže Egner. Među neodlučnima samo svaki peti rado gleda te TV-spotove, i većina kaže da im se kampanja ne obraća dovoljno emocionalno. “Potrebno je točno znati kome se obraćamo i potreban je jasan motiv, kao što je primjerice povratak slobode”, kaže ovaj istraživač tržišta. Christine Falk tvrdi da za samo petnaest minuta može svakog neodlučnog uvjeriti u prednost cijepljenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu