Prve prilike za širenje hrvatskih internetskih trgovina trebale bi biti Slovenija, Mađarska i Srbija, tvrdi u pregledu regionalnog e-commerce tržište Heureka grupa. Vlasnik portala Jeftinije.hr i sMinda kaže da domaće internetske trgovine tako mogu povećati broj potencijalnih kupaca za deset puta, tržište za gotovo šest puta i uhvatiti rast na razini onog koji bilježe u Hrvatskoj.
3,2milijuna
online kupaca nalazi se u Srbiji
Tomaš Braverman, direktor Heureka grupe, kaže da Hrvatska ima 5000 online trgovina, 1,8 milijuna e-kupaca, online tržište od 0,4 milijardi eura i bilježi rast prodaje od 20%.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu