Europski pružatelj poslovnih govornih usluga na cloudu NFON i vodeći češki lider za kontaktne centre kao usluge (CCaaS) Daktela kreću u stratešku suradnju u području rješenja za kontaktne centre, bazirane na cloud tehnologiji.
Cilj je, kažu, proširiti portfelj proizvoda u ponudi NFON-a u području kontaktnih centara kao usluge (CCaaS). Novi omni-channel Središnji kontaktni centar bit će baza ovog projekta, a predstavit će ga prvi put na Call & Contact centre Expo u Londonu koji se održava od 16. do 17. studenoga ove godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu