Da se umjetna inteligencija sve više uvukla u sve pore naših života, to nije tajna. Sadržaji se personaliziraju na sve strane, a u tu utrku ubacuje s i Netflix. Naime, popularni streaming servis patentirao je nekoliko novih tehnologija koje bi mogle promijeniti način na koji korisnici otkrivaju i konzumiraju sadržaj. Prema nedavno objavljenim patentnim prijavama, tvrtka razvija sustave temeljene na AI-ju koji će personalizirati video sadržaje, poput foršpana za filmove i serije. Glavna ideja je da se svakom korisniku prikaže jedinstvena verzija najave određenog sadržaja, prilagođena njegovim specifičnim interesima, piše Bug.hr.
U prijevodu, to bi značilo da bi foršpan za isti film mogao izgledati potpuno drugačije za različite korisnike. Sustav bi za to morao analizirati podatke o svakom pojedinom korisniku, poput onih o navikama gledanja. To znači da bi ljubitelju akcije u foršpanu prikazivao više takvih scena. Sve se temelji na personaliziranoj privlačnosti sadržaja.
U tekstu se navodi i još jedan patent, a odnosi se na unapređenje interaktivnog sadržaja. Nova tehnologija koristi strojno učenje kako bi interaktivne priče učinila još osobnijima. Umjesto unaprijed definiranih priča, sustav bi nudio izbore koji su prilagođeni profilu gledatelja. Gledatelji bi trebali dobiti osjećaj većeg utjecaja na radnju, čime se povećava angažman i vrijeme provedeno na platformi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu