Nogometni klubovi koji se natječu u europskim natjecanjima dobit će uskoro značajno veći utjecaj na raspodjelu golemog “kolača” televizijskih i marketinških prava nakon najveće reforme od 1992. godine.
Europska nogometna organizacija UEFA u uznapredovalim je pregovorima s Europskom klupskom udrugom (ECA) – koja predstavlja više od 200 momčadi – o osnivanju zajedničke tvrtke koja bi kontrolirala prihode od svih televizijskih i sponzorskih prava za Ligu prvaka i Europsku ligu, doznaje Financial Times iz upućenih izvora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu