Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

ManUtd predvodi sportske brendove

Autor: Poslovni dnevnik
04. studeni 2012. u 21:59
Podijeli članak —
Europski nogometni klubovi zauzimaju prva četiri mjesta

FC Barcelona tek na četvrtom mjestu.

Manchester United

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Britanski nogometni klub Manchester United najjači je sportski brend na svijetu u ovoj godini. Prema BrandFinanceu, vrijednost njegova brenda procjenjuje se na 853 milijuna dolara.

Manchester United

Britanski nogometni klub Manchester United najjači je sportski brend na svijetu u ovoj godini. Prema BrandFinanceu, vrijednost njegova brenda procjenjuje se na 853 milijuna dolara.

Bayern München

Na drugome mjestu našao se Bayern, njemački nogometni klub iz Münchena. Vrijednost njegova brenda procjenjuje se na 786 milijuna dolara.

Real Madrid

Vrh ljestvice najvećih sportskih brendova zauzeli su nogometni klubovi. Tako se na trećemu mjestu španjolski klub Real Madrid čiju vrijednost brenda BrandFinance procjenjuje na 600 milijuna dolara.  

Autor: Poslovni dnevnik
04. studeni 2012. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close