Dok velike američke banke štede na kreditima, a sve veći broj stanovnika gasi račune u bankama, prazninu su odlučili popuniti veliki maloprodajni lanci.
Kupci tako mogu podignuti gotovinu na bankomatu koristeći se Walmartovom prepaid karticom, dizati kredite u Home Depotu za renoviranje kuhinje ili pokrenuti novu tvrtku pomoću kredita za male poduzetnike koje izdaje lanac Sam's Club. Borce za zaštitu potrošača brine rast ove bankarske industrije iz sjene. Financijski proizvodi dostupni su ljudima koji inače ne zadovoljavaju uvjete za njih, ali oni nisu uvijek podvrgnuti istim nadzornim mjerama kao i bankovni proizvodi. Kako bi ostvarili zaradu, maloprodajni lanci obično naplaćuju više onima koji imaju slab ili nikakav kreditni rejting. "Ove proizvode prate visoke naknade, a sustav zaštite vrlo je slab", kaže Norma Garcia, pravnica Saveza potrošača. Maloprodajnim su lancima bankovni proizvodi poslovna strategija, kojoj je cilj potrošačima dati novac u ruke kako bi više kupovali. "Imajte na umu da Walmart želi biti jedinstveni centar za sve potrebe", kaže izvršni direktor financija Walmarta Charles Holley jr. Iako će banke vjerojatno razljutiti takva konkurencija, zagovornici maloprodajnih lanaca ističu da lanci samo ispunjavaju prostor koji su banke napustile.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu