Sa dvadesetak godina zakašnjenja, sljedećih dana bi napokon trebao biti potpisan ugovor između Aerodroma Ljubljana i slovenskog Ministarstva infrastrukture o uređenju koncesijskih prava na toj zračnoj luci. To je preduvjet za bilo kakve investicije ili najavljenu privatizaciju Zračne luke Jožeta Pučnika u ljubljanskom Brniku.
57milijuna
eura željela je lani u Brnik uložiti slovenska država
Potencijalni investitori bi teško prihvatili bilo koji model ulaganja bez uređenog statusa nad 510 hektara zemljišta na kojem se nalazi taj aerodrom. Iako još detalji dogovora Zračne luke i Ministarstva nisu poznati, slovenski mediji nagađaju da se radi o iznosu koncesije od 300 do 500 tisuća eura godišnje koje bi vlasnik ili koncesionar Brnika godišnje uplaćivao u državni proračun. Navodi se i da je dogovoren rok koncesije na 30 godina, uz mogućnost produženja. Slovenska država je još prošle godine željela investirati 57 milijuna eura u novi putnički terminal na Brniku, no ta ideja je srušena zbog protivljenja malih dioničara. Kako navode slovenski mediji, time je propalo i 14 milijuna eura koje je za rekonstrukciju glavnog slovenskog aerodroma već odobrila EU.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu