Katar lansirao veliku turističku kampanju, ali evo zašto su stručnjaci skeptični

Autor: Marija Crnjak , 21. studeni 2022. u 13:50
Kampanja se fokusira na obiteljske aktivnosti i iskustva koja se nude u Kataru/Reuters

Katarski turizam ima ambicioznu dugoročnu strategiju povećanja broja posjetitelja na više od šest milijuna godišnje do 2030.

Svjetsko prvenstvo u nogometu koje je započelo jučer Katar kani iskoristiti kako bi privukao turiste i u narednom razdoblju u kojem neće biti nogometa, i s tim je ciljem nacionalna organizacija Qatar Tourism nekoliko dana uoči prvenstva pokrenula kampanju “No Football. No Worries”, u kojoj glavnu ulogu ima bivši talijanski nogometaš Andrea Pirlo.

Kultni sportaš koji je slavno igrao za talijansku reprezentaciju, pokazat će koliko toga Katar ima za ponuditi i gdje iskusiti njegovu ponudu svjetske klase.

Toplo gostoprimstvo
U nizu duhovitih reklama, gledatelji vide Pirla kako uživa u raznim avanturama u Kataru, od spuštanja daskom niz pustinjske dine, upijanja kulture u Muzeju islamske umjetnosti do kitesurfinga u novom resortu Fuwairit Kite Beach. Kampanja će biti aktivna u 17 zemalja i dio je nove platforme globalnog brenda Qatar Tourisma “Feel More in Qatar”, koja se fokusira na obiteljske aktivnosti i iskustva koja se nude u Kataru.

“Katar će ovih dana biti dom milijunima posjetitelja iz cijelog svijeta i veselimo se što ćemo s gostima podijeliti raznolikost zadivljujućih iskustava koja se nalaze u našem najnovijoj kampanji.

Od živopisnih tržnica do veličanstvenih prirodnih krajolika, Katar nudi svoje toplo, autentično gostoprimstvo na svakoj točki putovanja, istovremeno zadovoljavajući sve interese i svaku razinu budžeta”, pojasnili su iz Qatar Tourisma prilikom predstavljanja kampanje.

Katarski turizam ima ambicioznu dugoročnu strategiju povećanja broja dolaznih posjetitelja na više od šest milijuna godišnje do 2030. godine. Destinacija će to pokušati postići jačanjem cjelokupnog lanca vrijednosti turizma, povećanjem lokalne i međunarodne potražnje posjetitelja i poticanjem multiplikativnog učinka u cijelom domaćem gospodarstvu.

No, turistički stručnjaci skeptični su oko toga, najviše zbog niza restrikcija kojih se gosti moraju pridržavati u ovoj zemlji, a što se pokazalo izazovnim i u pripremama Svjetskog prvenstva. Napominju stoga da će ovu kampanju biti jako teško prodati većini turista.

Navijačko razočaranje
Zadnje iznenađenje je odluka vlasti u Kataru koja je došla tek dva dana uoči početka Prvenstva, da se neće dozvoliti prodaja alkohola na stadionima – pivo i ostala alkoholna pića mogu se kupiti u fan zonama, a na stadionima i oko njih moći će se kupiti bezalkoholno pivo.

Osim što je razočarala brojne navijače, a time i turiste, odluka je neugodno iznenadila i jednog od vodećih sponzora Svjetskog prvenstva, tvrtku Budweiser koja je trebala prodavati alkoholno pivo unutar kruga svakog od osam stadiona, tri sata prije i jedan sat nakon svake utakmice.

Kako se nagađa u medijima, Budweiser je za sponzorstvo Svjetskog prvenstva uplatio 75 milijuna dolara. Ova objava uslijedila je nakon nedavnih optužbi za podmićivanje iznesene protiv dužnosnika Katara i FIFA-e, te brojnih priča o iskorištavanju migranata za izgradnju infrastrukture potrebne za prvenstvo.

Komentirajte prvi

New Report

Close