Jedna kompanija zaposlenicima plaća milijune dolara da bi imali djecu

Autor: Poslovni.hr , 01. srpanj 2023. u 10:56
foot: unsplash

Naime, kako bi ih potaknula da rade na širenju obitelji, kompanije uvodi nove subvencije za brigu o djeci.

Zanimljiva ideja dolazi iz kneske kompanije Trip.com, jedne od najvećih svjetskih online putničkih agencija, a tiče se njenih oko 32.000 zaposlenih i njihove buduće djece.

Naime, kako bi ih potaknula da rade na širenju obitelji, kompanije uvodi nove subvencije za brigu o djeci u vrijednosti od milijardu juana ili 138 milijuna američkih dolara.

Zaposleni s minimalno tri godine staža u Trip.com dobit će godišnji bonus od 1376 dolara za svako novorođeno dijete svake godine od djetetovog prvog rođendana do njegove pete godine.

“Kroz uvođenje ove beneficije za brigu o djeci, cilj nam je pružiti financijsku potporu koja će potaknuti naše zaposlenike da osnuju ili povećaju obitelji bez ugrožavanja profesionalnih ciljeva i postignuća”, rekao je izvršni predsjednik Trip.coma James Liang za CNN.

Ta najava slijedi slične inicijative manjih kineskih kompanija i dolazi u trenutku kada se zemlja suočava s demografskom krizom.

Naime, stanovništvo Kine smanjilo se 2022. prvi put u više od 60 godina, sa samo 6,77 rođenih na 1000 ljudi – što je najniža stopa nataliteta od osnutka komunističke Kine 1949. Zbog toga više nije najmnogoljudnija zemlja svijeta već gleda u leđa Indiji, koja ima tri milijuna stanovnika više ili njih milijardu i 429 milijuna.

Iako je Peking 2015. ukinuo desetljećima dugu politiku “jednog djeteta”, dopuštajući bračnim parovima imati dvoje djece, nacionalna stopa nataliteta nastavila je padati.

Komentirajte prvi

New Report

Close