Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

I Toyota kreće u online prodaju vozila

Autor: Poslovni dnevnik
31. kolovoz 2015. u 21:59
Podijeli članak —
U početku će online ponuda biti ograničena na njihov brend Scion

U početku će, potvrdili su iz Toyote, ova online ponuda biti ograničena na njihov brend Scion.

Po uzoru na Tesla Motors, kompanija Toyota će pokrenuti direktnu internet prodaju svojih vozila. Uskoro kreću s testiranjem sustava koji će kupcima omogučiti da putem posebnih Toyotinih web stranica odaberu željeni model automobila i način plaćanje te dogovore točnu lokaciju na koju će im vozilo biti dostavljeno.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U početku će, potvrdili su iz Toyote, ova online ponuda biti ograničena na njihov brend Scion, a pokaže li se projekt profitabilnim, mogao bi se proširiti na kompletnu ponudu ovog proizvođača automobila. "Naša odluka je logična, živimo u  doba kada kupci žele što manje vremena trošiti na sam proces kupnje i što kraće biti u auto salonima", izjavio je podpredsjednik Sciona Doug Murtha. Dodaje da bi realizacijom online prodaje proces kupnje mogao biti zaključen za svega sat vremena, dok se u salonima auto kuća u prosjeku na njega potroši više od četiri sata. 

Po uzoru na Tesla Motors, kompanija Toyota će pokrenuti direktnu internet prodaju svojih vozila. Uskoro kreću s testiranjem sustava koji će kupcima omogučiti da putem posebnih Toyotinih web stranica odaberu željeni model automobila i način plaćanje te dogovore točnu lokaciju na koju će im vozilo biti dostavljeno.

U početku će, potvrdili su iz Toyote, ova online ponuda biti ograničena na njihov brend Scion, a pokaže li se projekt profitabilnim, mogao bi se proširiti na kompletnu ponudu ovog proizvođača automobila. "Naša odluka je logična, živimo u  doba kada kupci žele što manje vremena trošiti na sam proces kupnje i što kraće biti u auto salonima", izjavio je podpredsjednik Sciona Doug Murtha. Dodaje da bi realizacijom online prodaje proces kupnje mogao biti zaključen za svega sat vremena, dok se u salonima auto kuća u prosjeku na njega potroši više od četiri sata. 

Autor: Poslovni dnevnik
31. kolovoz 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close