Trend sve rjeđeg plaćanja gotovinom nije zaobišao hotelijerstvo, a to itekako utječe na napojnice za osoblje. Dok su gosti u prošlosti lako izdvajali nekoliko eura prilikom gotovinskog plaćanja, u vrijeme kartičnog i plaćanja putem pametnih telefona to više nije slučaj.
Zbog sve češćih zahtjeva gostiju o alternativnim načinima davanja napojnica, Falkensteiner Group reagirao je novim pilot modelom. Cilj je bio pronaći način koji bi gostima ponudio ugodnu i jednostavnu uslugu te im omogućio dobrovoljno davanje napojnica za osoblje, a time i više napojnica te pravednu raspodjelu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu