Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Grad daje 8 tisuća kuna svima za kupnju električnog bicikla

Autor: Poslovni.hr
28. veljača 2017. u 15:03
Podijeli članak —
Foto: Thinkstock

Zanimljivo je da, ipak, kriterij za poticaj nije obaveza novih vlasnika bicikala da smanje vožnju automobilom pa čak ni mali prihodi.

Zbog velikog zagađenja s kojime se suočavaju, vlasti u Oslu želi što prije svoje stanovnike "prebaciti" na bicikle. Zrak je ove zime bio toliko zagađen da su lokalne vlasti bile prisiljene izdati zabranu vožnje za dizel vozila. U siječnju gradske vlasti najavile su zanimljiv poticaj, piše punkufer.hr

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Naime, dijelit će 8400 kuna svakome tko želi kupiti električni teretni bicikl. Zanimljivo je da, ipak, kriterij za poticaj nije obaveza novih vlasnika bicikala da smanje vožnju automobilom pa čak ni mali prihodi. Ali, oni koji dobiju poticaj, morat će "ispljunuti" jednako toliko, ako ne i više, vlastitih sredstava, jer se cijene električnih teretnih bicikala kreću od 16.800 do 42 tisuće kuna. Osim ovoga, država ulaže i 7 milijardi kuna u biciklističku infrastrukturu.

Zbog velikog zagađenja s kojime se suočavaju, vlasti u Oslu želi što prije svoje stanovnike "prebaciti" na bicikle. Zrak je ove zime bio toliko zagađen da su lokalne vlasti bile prisiljene izdati zabranu vožnje za dizel vozila. U siječnju gradske vlasti najavile su zanimljiv poticaj, piše punkufer.hr

Naime, dijelit će 8400 kuna svakome tko želi kupiti električni teretni bicikl. Zanimljivo je da, ipak, kriterij za poticaj nije obaveza novih vlasnika bicikala da smanje vožnju automobilom pa čak ni mali prihodi. Ali, oni koji dobiju poticaj, morat će "ispljunuti" jednako toliko, ako ne i više, vlastitih sredstava, jer se cijene električnih teretnih bicikala kreću od 16.800 do 42 tisuće kuna. Osim ovoga, država ulaže i 7 milijardi kuna u biciklističku infrastrukturu.

S obzirom na to da je Oslo brdovit, vlasti smatraju da su električni bicikli prikladniji za ovo područje, a teretni dio služi tome da stanovnike potakne da i tjednu kupovinu namirnica za kućanstvo obavljaju upravo biciklom.

Autor: Poslovni.hr
28. veljača 2017. u 15:03
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Taman sam u kupnji bicikla i vidim naslov…
Jeste me nasanjkali… niti 24sata ili index se ne bi posramio ovog hit naslova 😁

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close