Gorenje se dijeli na dvije tvrtke, Uprava seli u Ljubljanu

Autor: Poslovni dnevnik , 01. studeni 2019. u 10:45
Integracija donosi i zajedničke regionalne servisne i uslužne centre Gorenja i kineskog Hisensea

Zaposlenici povezani s upravnim dijelom kompanije bit će zaposleni u Hisense Europe u Ljubljani, ali neke će funkcije ostati u Velenju.

Slovenska Grupa Gorenje, od prošle godine u vlasništvu kineske korporacije Hisense, nastavlja proces integracije u globalnu organizaciju i time transformaciju grupe.

Tako se najavljuje odvajanje proizvodnog dijela u Velenju od upravnog dijela kompanije, čije će sjedište biti u Ljubljani, gdje korporacija osniva kompaniju Hisense Europe.

Manji troškovi u inozemstvu 
Prilagođavanje organizacijske strukture novom poslovnom okruženju u kojem Gorenje djeluje kao dio Hisense korporacije zahtijeva daljnju optimizaciju učinkovitosti i funkcionalnije organizaciju Gorenje Grupe, koja će biti u potpunosti usklađena s organizacijom Hisensea, objavilo je Gorenje. Posljednji koraci integracije uključuju odvajanje proizvodnog dijela proizvođača kućanskih uređaja od upravnog dijela, uspostavljanje zajedničkih regionalnih servisnih i uslužnih centara i integraciju prodajnih poslovnih jedinica u inozemstvu. Funkcije korporativne podrške za cijeli europski dio Hisense Grupe obavljat će ljubljanska kompanija Hisense Europe. Zaposlenici čija su radna mjesta povezana s Upravom ubuduće će biti zaposleni u Hisense Europe, ali neke će funkcije ostati u Velenju.

"Zbog nepovoljnog položaja na tržištu rada i poteškoća u zapošljavanju odgovarajućeg osoblja, kako bismo zadržali što više radnih mjesta, uspostavit ćemo neke zajedničke funkcije na lokaciji u Velenje i organizirati ih kao zajedničke službe i kompetencijske centre za cijelu Europu ili Hisense Grupu, a iste funkcije će biti ukinute u inozemstvu jer su s njima povezani veći troškovi", objasnili su iz Gorenja.

Četiri pozivna centra  
Promjene u broju i raspodjeli poslova razjasnit će se nakon što se provede sistematizizacija u novoj tvrtki. Prije toga će pripremiti analizu režijskih poslova da se utvrdi koji su korporativni, a koji vezani za proizvodnju.

Tada će po odjelima odlučiti kako i gdje će se svaka funkcija organizirati.  Pozivni centri će se organizirati regionalno na četiri lokacije u cijeloj Europi, a dovršit će se i integracija Gorenjevih i Hisensovih poslovno-prodajnih jedinica na pojedinim tržištima u Europi i u bivšim sovjetskim republikama, koje će se sada na nekim tržištima postati jedna tvrtka. 

Komentirajte prvi

New Report

Close