Skokom vrijednosti za više od 30 posto Google je ove godine smijenio lanjskog lidera Applea na ljestvici BrandZ stotinu najvrednijih brendova u izboru agencije za istraživanje tržišta Millward Brown koja je dio WPP grupe. Google je povećao vrijednost za 32 posto na 229 milijardi dolara dok je prošlogodišnji lider Apple sada na drugom mjestu nakon pada vrijednosti od osam posto na 228 milijardi dolara. Microsoft je zadržao treće mjesto s rastom od pet posto na 122 milijarde dolara, dok su Facebook (+44 posto rasta, peto mjesto na ljestvici) i Amazon (+59 posto, sedmo mjesto) po prvi puta ušli u prvih 10.
Vrijednost rasla tri posto
Inače, među prvih 10 uvjerljivo dominiraju tehnološke kompanije s pet predstavnika, dok dva dolaze iz telekomunikacijskog sektora. Boje ostalih sektora brane tek kartičarska kuća Visa na šestom mjestu i McDonald's na devetom. Ukupna vrijednost Top 100 brendova je rasla tri posto u odnosu na prošlu godinu i sada iznosi 3,4 bilijuna dolara. Osvajanje prvog mjesta Google može zahvaliti kontinuiranim inovacijama, povećanju prihoda od oglašavanja i rastu poslovanja u području usluga 'u oblaku', stoji u obrazloženju BrandZ ljestvice. To je jedino istraživanje koje kombinira mjerila snage brendova koji se temelje na anketiranju više od tri milijuna potrošača u vezi tisuća globalnih potrošačkih i "business-to-business – B2B" brendova sa strogom analizom financijskog poslovanja svake pojedine tvrtke kako bi odvojili ulogu koju brend ima u poslovanju i vrijednosti tvrtke.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu