U svega četiri godine potražnja za stevijom povećala se tri puta na krilima velikih prehrambenih kompanija koje traže zdraviju alternativu šećeru. Kako prenosi Bloomberg podatke Euromonitora, od 2011. do 2016. globalna potražnja za stevijom porasla je na 1038 tona. Radi se o biljci iz porodice glavočika kojoj pripada i suncokret, a 200 je puta slađa od šećera.
Vrlo zanimljiva biljka
Međutim, zaslađivač od stevije koji mogu koristiti dijabetičari nema kalorija zbog čega je ta biljka vrlo zanimljiva prehrambenim kompanijama koje se moraju prilagoditi trendu unosa manjih količina šećera. Već danas globalno tržište stevije i proizvoda koji sadrže taj zaslađivač vrijedi četiri milijarde dolara. Naime, osim u gaziranim pićima, steviju se može naći u kečapima, umacima za salate, grickalicama, žvakaćim gumama, zubnoj pasti, pa čak i u maramicama za bebe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu