Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Fićo pridonio rekordnom rastu srpskog izvoza

Autor: Rato Petković / VLM
03. lipanj 2013. u 11:53
Podijeli članak —
EPA/SRDJAN SUKI

Srpski izvoz u travnju zabilježio je rekordno povećanje od 30 posto u usporedbi s istim lanjskim mjesecom. Vrijednost isporučene robe iznosi 950 milijuna eura, a najveći doprinos tolikom rastu pridonio je izvoz automobila „500L“.

Srpski izvoz u travnju zabilježio je rekordno povećanje od 30 posto u usporedbi s istim lanjskim mjesecom. Vrijednost isporučene robe iznosi 950 milijuna eura, a najveći doprinos tolikom rastu pridonio je izvoz automobila „500L“.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prodaja „Fiće“ i autokomponenti sudjeluju u srpskom izvozu sa 20 posto. Automobilski sektor izmjenio je i strukturu izvezene robe tako što više ne dominira prodaja sirovina, već roba s visokim stupnjem dodatne vrijednosti.

Srpski izvoz u travnju zabilježio je rekordno povećanje od 30 posto u usporedbi s istim lanjskim mjesecom. Vrijednost isporučene robe iznosi 950 milijuna eura, a najveći doprinos tolikom rastu pridonio je izvoz automobila „500L“.

Prodaja „Fiće“ i autokomponenti sudjeluju u srpskom izvozu sa 20 posto. Automobilski sektor izmjenio je i strukturu izvezene robe tako što više ne dominira prodaja sirovina, već roba s visokim stupnjem dodatne vrijednosti.

Prema statističkim podacima ukupni ovogodišnji izvoz povećan je 24 posto. Istodobno je i industrijska proizvodnja povećana za 5,7 posto. U Ministarstvu gospodarstva i financija procjenjuju kako bi ovogodišnji rast BDP, ukoliko se nastavi takvo kretanje, mogao biti veći od planiranih dva posto, jer se očekuje i rast izvoza poljoprivrednih proizvoda, koji je lani imao stagnaciju zbog zaraženog kukuruza.

Vladina ekonomska politika temelji se na rastu izvoza, jer je to jedini način da se poveća zaposlenost s obzirom da je tražnja na domaćem tržištu u opadanju. Tako je, zbog pada kupovne moći stanovništva, tražnja u maloprodaji smanjena za 20 posto.

 

Autor: Rato Petković / VLM
03. lipanj 2013. u 11:53
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close