Tehnologija i nogomet oduvijek idu zajedno, a danas je važnija nego ikad – od famoznog VAR-a koji pomaže sucima do selfieja i live streaminga. Nogometna prvenstva pobuđuju velik interes ljudi, a samim tim i tehnoloških tvrtki kojima je to prilika za prezentaciju svojih proizvoda i usluga.
I dok su prvi navijači 1934. mogli svoje reprezentacije pratiti putem novina ili, oni razvijeniji, radio prijamnika, kasnije je radio prijenos postao standard, a od 1950-ih su počeli i TV-prijenosi koji su krajem 1970-ih oplemenjeni slikom u boji. Zadnje desetljeće gotovo da i nema navijača koji svoje prisustvo na važnoj utakmici nije podijelio putem društvene mreže. Danas je nemoguće da budete, npr. na polufinalu Svjetskog prvenstva, koje je jučer igrala Hrvatska, a da barem prijateljima i obitelji ne pošaljete djelić atmosfere uživo putem svojega pametnog telefona.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu