Kada je 8. studenog SAD dopustio dolazak stranih zrakoplovnih putnika u svoje zračne luke nakon (pre)dugih 18 mjeseci, za europske zračne prijevoznike to je bio optimistični znak da se obnovom prekooceanskih linija zračni prijevoz polako vraća na “staro normalno”.
Dok je glavnina američkih zrakoplovnih kompanija fokusirana na domaće tržište, europski prijevoznici uglavnom ovise o lukrativnim linijama prema Sjevernoj Americi. Primjerice, njemačkoj Lufthansi svaki drugi euro prihoda dolazi iz tog segmenta, a francusko-nizozemskom Air France-KLM-u 40 posto prihoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu