U više od tri desetljeća potrošačke navike mladih značajno su se izmijenile. No, po čemu se, osim generacijski, razlikuju nekadašnji i sadašnji potrošači stari između 25 i 34 godine?
Usporede li se prosječni godišnji izdaci za kućanstva onih koji su 1989. bili stari između 25 i 34 godine (baby boomera) s izdacima potrošača iste dobne skupine iz 2022. godine (milenijalaca), baby boomeri u prosjeku su više trošili na hranu i alkohol, a manje za stanovanje, pokazuju podaci američkog Zavoda za statistiku rada.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu