Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Do kraja ljeta 5 novih tunela u Srbiji

Autor: Poslovni dnevnik
09. kolovoz 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Tunel kod Golubačke tvrđave

Tuneli na koridorima trebali bi, unatoč kašnjenju, biti završeni do 25. kolovoza.

Vozači u Srbiji dobit će ovog ljeta čak pet novih tunela, pišu Večernje novosti. Kroz prvi tunel pokraj Golubačke tvrđave od prije nekoliko dana već prolaze automobili, a kroz Veliki Kik, Savinac, Šarane i Brđane, na dionici puta od Ljiga do Preljine, na Koridoru 11, vozila bi trebalo krenuti od 25. kolovoza.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Na koridorima je predviđena izgradnja ukupno 12 tunela, a jedini koji još nije probijen je Manajle, na južnom kraku Koridora 10. Na Koridoru 11 završavaju se radovi pred otvaranje četiri tunela. Po projektu se na samoj trasi nalazilo njih pet, ali je Golubac pretvoren u usjek. Umesto bušenja i izgradnje tunela, koji je trebao biti dug 125 metara, građevinari su "presjekli" brdo, i kako tvrde u Koridorima Srbije uštedjeli 4 milijuna eura. Tunel Šarane gradi Energoprojekt, GP Planum je angažiran na izgradnji Brđana i Savinca, a na Velikom Kiku kompanija AGT.

Vozači u Srbiji dobit će ovog ljeta čak pet novih tunela, pišu Večernje novosti. Kroz prvi tunel pokraj Golubačke tvrđave od prije nekoliko dana već prolaze automobili, a kroz Veliki Kik, Savinac, Šarane i Brđane, na dionici puta od Ljiga do Preljine, na Koridoru 11, vozila bi trebalo krenuti od 25. kolovoza.

Na koridorima je predviđena izgradnja ukupno 12 tunela, a jedini koji još nije probijen je Manajle, na južnom kraku Koridora 10. Na Koridoru 11 završavaju se radovi pred otvaranje četiri tunela. Po projektu se na samoj trasi nalazilo njih pet, ali je Golubac pretvoren u usjek. Umesto bušenja i izgradnje tunela, koji je trebao biti dug 125 metara, građevinari su "presjekli" brdo, i kako tvrde u Koridorima Srbije uštedjeli 4 milijuna eura. Tunel Šarane gradi Energoprojekt, GP Planum je angažiran na izgradnji Brđana i Savinca, a na Velikom Kiku kompanija AGT.

Najduži je tunel Šarani, sa 880 metara, a ukupna dužina sva četiri tunela je 1805 metara. Iako je srpska ministrica građevinarstva Zorana Mihajlović upozorila izvođače da radovi kasne, oni tvrde da će posao završiti na vrijeme. U Koridorima Srbije tvrde da vrijeme izgradnje tunela ovisi o težini terena i kompatibilnosti projektne dokumentacije i stanja na terenu.  Posljednji tunel kojeg treba probušiti na Koridoru 10 je najveći tunel u Srbiji, Manajle, od 1800 metara. Trenutno traju radovi na probijanju lijeve i desne cijevi, a za proboj desne cijevi preostao je još 681 metar, a lijeve 96 metara. 

Autor: Poslovni dnevnik
09. kolovoz 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close