Početkom svibnja, diskontni supermarket Aldi spustio je cijenu mlijeka u svojim trgovinama sa 59 centri za litru na 46 centi, što znači da je sada mlijeko jeftinije od nekih brandova mineralne vode. Ostali veliki trgovački lanci uskoro su slijedili Aldijev primjer.
Sa posljednjim snižavanjem cijena, mljekari sada trpe gubitke zarađujući 30 centri po litri, a u nekim slučajevima i po 18 centri po litri. To je drastičan gubitak u zaradi u usporedbi s 2013. godinom kada su zarađivali 42 centra na svaku litru. Poljoprivrednici kažu da trebaju zarađivati najmanje 40 centri po litri kako bi pokrili troškove.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu