Potrošački entuzijazam za shopping na Crni petak porastao je na najvišu razinu u zadnjih osam godina. Prema istraživanju Accenture Researcha, 66 posto, odnosno dvije trećine ispitanika kažu da će kupovati na taj dan, koji slijedi nakon Dana zahvalnosti, odnosno četvrtog četvrtak u studenom.
Lani je svega 55 posto Amerikanaca najavilo da planira u shopping na Crni petak, dok je 2007. to učinilo njih svega 44 posto. Lani je 32 posto ispitanika najavilo da će na Crni petak kupovati preko interneta, a ove godine to se sprema učiniti njih 37 posto. Od onih koji će kupovati za praznik njih 47 posto kaže da će to učiniti u trgovini između 18 sati na Dan zahvalnosti i pet sati ujutro na Crni petak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu