Biti brodarski prijevoznik trenutno je najbolji posao na svijetu. Kako navodi Bloomberg, globalna brodarska industrija trenutno uživa u najvišoj razini prihoda još od 2008. godine s obzirom da je kombinacija snažnog skoka potražnje za cijelim nizom roba te poremećenih opskrbnih lanaca zbog pandemije vozarine podignuo na gotovo rekordne razine.
Trenutno zarađuju gotovo svi: od kontejnerskih brodova preko brodova za rasute terete do specijaliziranih za prijevoz automobila. U rastu vozarinu jedine zaostaju brodari koji se bave prijevozom nafte i plina u tankerima.
Međutim, postoje i prijevoznici koji smatraju da im ovakav skok vozarina dugoročno – šteti. Tako razmišlja vodstvo francuskog brodara CMA CGM – trećeg po veličini kontejneraša u svijetu – koje se odlučilo na rijedak primjer zamrzavanja svojih vozarina na spot tržištu. Iz kompanije su poručili kako žele očuvati dugoročne odnose s klijentima i stoga će svoje vozarine zadržati na sadašnjim razinama idućih pet mjeseci.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu