U svega pet godina izvršni direktor Daimlera Dieter Zetsche uspio je "pomladiti" Mercedes-Benz i preoteti titulu ljutom rivalu BMW-u u segmentu najprodavanije luksuzne marke. S prodanih 1,9 milijuna automobila do kraja studenog, analitičari procjenjuju da je Mercedes lani prodao 69.000 vozila više od bavarskog rivala, i to po prvi puta u više od deset godina. Zanimljivo je da se to dogodilo čak četiri godine ranije nego je Zetsche to najavio 2011. godine prilikom proslave 125. obljetnice Mercedes-Benza.
Za poslovnjake i taksiste
Kako navodi Bloomberg, Mercedes je te 2011. imao imidž "uštogljene" marke koju kupuju sredovječni poslovnjaci i taksisti. BMW je predvodio listu najprodavanijih luksuznih marki od 2005., a znalo se dogoditi da Mercedes padne i na treće mjesto, iza Audija. Međutim, Mercedes se posljednjih godina okrenuo mlađim kupcima ponudivši im nove SUV modele, poput GLA. K tome, u posljednjih nekoliko godina kultna njemačka marka osvježila je gotovo cijelu gamu modela. S druge strane, BMW je tek započeo značajnije osvježivanje modela. No, pomlađivanje linije Mercedesovih modela išlo je paralelno s pomlađivanjem cijelog imidža.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu