Domaći trgovci povećali su udio na tržištu prehrambenih proizvoda u BiH u 2018. godini, a Bingo je osigurao nadmoćnu vodeću poziciju na tržištu, pokazuje analiza Euromonitora, izvještava Indikator.ba.
"Domaći trgovci zauzimaju vodeći udio u suvremenim maloprodajnim lancima u BiH, koji su povećali za vrijeme analize tržišta, budući da su veliki međunarodni akteri Delhaize i ITM Enterprises napustili tržište, dok je regionalni igrač Tuš Trade otišao u stečaj, a Agrokor doživio teške turbulencije smanjujući svoje poslovanje kao dio procesa restrukturiranja", navodi Euromonitor.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu