Kina se u proteklih 20 godina prometnula u vodećeg svjetskog proizvođača automobilskih dijelova, ali posljednjih mjeseci globalna autoindustrija “u tišini” smanjuje svoju izloženost kineskim dobavljačima.
Kako navodi Financial Times pozivajući se na predstavnike industrije i stručnjake za opskrbne lance, taj je potez motiviran s dva razloga. Prvi je nesigurnost oko razvoja situacije u Kini s Covidom-19. Podsjetimo, nakon što su iznimno stroge epidemiološke mjere ukinute nakon nekoliko dana prosvjeda širom zemlje, Kina se sada suočava s brzim širenjem zaraze.uam.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu