Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Audi 2013. najpopularniji luksuzni brend u regiji

Autor: Darko Bičak
20. siječanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
U Hrvatskoj je lani prodan 1021 Audijev automobil/ Dalibor Urukalović/PIXSELL

Sve zemlje okruženja, osim Slovenije, bilježe daljniji pad prodaje svih vrsta automobila.

Iako je najmanje, slovensko tržište automobila najveće je u regiji. Prema podacima britanske autoagencije Jato Dynamics, slovensko je tržište lani progutalo 51.746 automobila.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U odnosu na godinu prije, kada je prodano 48.648 auutomobila, vidljiv je znatan oporavak tržišta. U drugim zemljama i dalje se ne nazire izlazak iz krize jer je u 2013. tržište dodatno palo. Hrvatska je lani prodala 27.909 automobila, u odnosu na 31.326 u 2012. godini. U Srbiji je prodano 21.889 novih automobila, a godinu prije 28.795. Bosna i Hercegovina također već godinama bilježi pad prodaje, koji je za 2013. godinu, iako za tu zemlju još ne postoje službeni podaci, bio manje od 8000 novih vozila.

Iako je najmanje, slovensko tržište automobila najveće je u regiji. Prema podacima britanske autoagencije Jato Dynamics, slovensko je tržište lani progutalo 51.746 automobila.

U odnosu na godinu prije, kada je prodano 48.648 auutomobila, vidljiv je znatan oporavak tržišta. U drugim zemljama i dalje se ne nazire izlazak iz krize jer je u 2013. tržište dodatno palo. Hrvatska je lani prodala 27.909 automobila, u odnosu na 31.326 u 2012. godini. U Srbiji je prodano 21.889 novih automobila, a godinu prije 28.795. Bosna i Hercegovina također već godinama bilježi pad prodaje, koji je za 2013. godinu, iako za tu zemlju još ne postoje službeni podaci, bio manje od 8000 novih vozila.

Zanimljiva je i Jatova analiza segmenta luksuznih vozila, osobito njemačkoga trojca Mercedes, Audi i BMW. I tu prednjači najbogatija Slovenija sa 3529 automobila, a što je za 29 automobila više nego 2012. Najviše se prodavao BMW (1413 automobila), Audi (1314) te Mercedes (802). Hrvatska je i u ovom segmentu na drugom mjestu sa 2307 takvih automobila. U našoj je zemlji bio najpopularniji Audi (1021). Slijedi BMW sa 781 te Mercedes sa 505 automobila. U Srbiji su prodana 1332 luksuzna automobila iz spomenute trojke, a vodeći je Audi sa 520 vozila. Slijede Mercedes sa 420 i BMW sa 392 automobila. U BiH je 2012. prodano 336 Audija, 204 Mercedesa i 143 BMW-a. 

Autor: Darko Bičak
20. siječanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close