Sponzorstvo vrijedno 100 mlijuna dolara: Jedna od najvećih kineskih tvrtki postala glavni sponzor Olimpijskih igara

Autor: Poslovni.hr/Hina , 19. siječanj 2017. u 14:46
Foto: Shutterstock

Jedan od razloga ulaska u olimpijsku obitelj zasigurno je i taj što će se sljedeće troje Igre održati na azijskom kontinentu, ZOI 2018. u Pyeongchangu, OI 2020. u Tokiju i ZOI 2022. u Pekingu.

Kineska tvrtka specijalizirana za internetsku trgovinu Alibaba postala je glavni sponzor Olimpijskih igara do 2028. godine nakon potpisivanja ugovora s Međunarodnim olimpijskim odborom (MOO).

Alibaba se ovim ugovorom pridružila 12 drugih multinacionalnih tvrtki koje su u statusu najvećih sponzora Olimpijskih igara.

Financijski detalji ugovora nisu objavljeni, ali prema izborima iz MOO-a za status glavnog sponzora svaka tvrtka mora izdvojiti oko 100 milijuna dolara u jednom olimpijskom ciklusu.

Jedan od razloga ulaska Alibabe u olimpijsku obitelj zasigurno je i taj što će se sljedeće troje Igre održati na azijskom kontinentu, ZOI 2018. u Pyeongchangu, OI 2020. u Tokiju i ZOI 2022. u Pekingu.

"Ovo je inovativni savez koji će nam pomoći u efikasnijem organiziranju Olimpijskih igara do 2028. godine", rekao je predsjednik MOO-a Thomas Bach.

Komentirajte prvi

New Report

Close