Dostavne tvrtke su u zatvaranjima uslijed pandemije Covida-19 postale često jedina mogućnost građanima da naruče hranu ili proizvode koji im hitno trebaju. Kakva je trenutno situacija u tom sektoru, koji su glavni izazovi te da li postoje neke specifičnosti na hrvatskom tržištu, govori Victor Racariu, regionalni menadžer Glova, globalne platforme koja je u Hrvatsku došla 2019.
Većina tehnoloških noviteta dolazi uglavnom iz anglosaksonskog svijeta. Kako tumačite da su gotovo sve najvažnije platforme u Europi došle izvan tog kruga, često i iz manjih zemalja Glovo – Španjolska, Wolt – Finska, Bolt – Estonija?
Glovo je osnovan u Španjolskoj, ali poslujemo s lokalnim subjektima na svim tržištima. Njih čine lokalni timovi kojima je cilj ostvariti pozitivni utjecaj u svojim gradovima. Uvidjeli smo ogroman potencijal i počeli poslovati u južnoj i istočnoj Europi još 2018. Od tada smo gradili lokalne timove za razvoj naše platforme i ispunjavanje naše vizije ne samo u Hrvatskoj, već i u Rumunjskoj, Srbiji, Crnoj Gori, BiH, Sloveniji, Bugarskoj i Moldaviji. Naša predanost južnoj i istočnoj Europi ojačana je kupnjom Delivery Hero robnih maraka u tim zemljama, što nam je omogućilo povećanje vrijednosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu