Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U ovim zemljama Ikea najbolje posluje

Autor: Poslovni.hr
28. siječanj 2014. u 11:47
Podijeli članak —
Reuters

Najsnažniji rast ostvaren je u Kini, Rusiji i SAD-u, a u Europskoj uniji u Njemačkoj, Francuskoj i Švedskoj.

Neto dobit IKEA Grupe povećana je za 3,1% te je iznosila 3,3 milijarde eura u poslovnoj godini 2013. Najsnažniji rast ostvaren je u Kini, Rusiji i SAD-u, a u Europskoj uniji u Njemačkoj, Francuskoj i Švedskoj.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Potrošnja se oporavlja u mnogim zemljama, iako izazovna gospodarska situacija još uvijek nije završena. Važna potrošačka tržišta, poput američkog, se oporavljaju, a i Europa se nalazi na putu oporavka. Čak i tržišta u južnoj Europi pokazuju dobre znakove ekonomske aktivnosti,“ izjavio je predsjednik i CEO Peter Agnefjäll.

Neto dobit IKEA Grupe povećana je za 3,1% te je iznosila 3,3 milijarde eura u poslovnoj godini 2013. Najsnažniji rast ostvaren je u Kini, Rusiji i SAD-u, a u Europskoj uniji u Njemačkoj, Francuskoj i Švedskoj.

“Potrošnja se oporavlja u mnogim zemljama, iako izazovna gospodarska situacija još uvijek nije završena. Važna potrošačka tržišta, poput američkog, se oporavljaju, a i Europa se nalazi na putu oporavka. Čak i tržišta u južnoj Europi pokazuju dobre znakove ekonomske aktivnosti,“ izjavio je predsjednik i CEO Peter Agnefjäll.

IKEA Grupa ostvarila je rast tržišnog udjela na gotovo svim tržištima. Prodaja je porasla za 3,1% u odnosu na prošlu godinu te u 2013. iznosi 27,9 milijardi eura. Zajedno s prihodom od najma trgovačkih centara, ukupni prihodi IKEA Grupe iznose 28,5 milijardi eura, što je porast od 3,2%. Trend rasta tržišnog udjela svakako će pomoći ostvarenju ambicioznog plana rasta IKEA Grupe kojim do 2020. želi ostvariti 50 milijardi eura prihoda od prodaje.

“Rezultati pokazuju da je kupcima sve važnija vrijednost koju dobiju za novac. Veseli me i što naši kupci prihvaćaju asortiman koji je dizajniran kako bi im pomogao da kod kuće vode održiv život. Kupcima LED proizvoda u 2013. godini pomogli smo da uštede i novac i energiju“, nastavio je Peter Agnefjäll.

Autor: Poslovni.hr
28. siječanj 2014. u 11:47
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close