Telemach Hrvatska godinu je počela s 50 novih zaposlenih i uvođenjem novog vizualnog identiteta, a počinje i s najavljenim investicijama u Hrvatskoj, izvijestili su u ponedjeljak iz Telemacha, što je novi naziv za Tele2 Hrvatska nakon lanjskog preuzimanja od United Grupe.
Novi vizualni identitet još je jedan korak u reorganizaciji i transformaciji poslovanja, koji se, kako kažu iz Telemacha, vidi i u novom izgledu njihovih prodajnih mjesta, dok će novi brend i vizualni identitet predstaviti tijekom prve polovice ove godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu