Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tele2 sad je Telemach Hrvatska, United ulaže 230 mil. €

Autor: Lucija Špiljak
03. studeni 2020. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL

Korisnicima će i dalje nuditi proizvode i usluge pod brendom Tele2, a novi vizualni identitet predstavit će u prvoj polovici 2021.

Tele2 od jučer posluje pod imenom Telemach Hrvatska, kako je objavljeno iz United Grupe, matične kompanije domaćeg telekoma. United Grupa je Telemach Hrvatska kupila u svibnju 2019. godine, a u 2021. planira uložiti 130 milijuna eura u modernizaciju mobilne mreže za potpuno 5G iskustvo i 100 milijuna eura u izgradnju najsuvremenije optičke mreže koja će omogućavati ultrabrzi širokopojasni internet po brzinama do 10 gigabita.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Korisnicima ćemo omogućiti najbolju kvalitetu mobilne mreže i nove mobilne usluge, s najboljom fiksnom mrežom dostupnom u Hrvatskoj”, rekao je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Telemacha Hrvatska. Korisnicima će i dalje nuditi proizvode i usluge pod brendom Tele2, a novi vizualni identitet predstavit će u prvoj polovici 2021. Kako se nadovezala Victoriya Boklag, predsjednica Uprave Uniteda, njihova ulaganja pokazuju predanost hrvatskom tržištu.

Tele2 od jučer posluje pod imenom Telemach Hrvatska, kako je objavljeno iz United Grupe, matične kompanije domaćeg telekoma. United Grupa je Telemach Hrvatska kupila u svibnju 2019. godine, a u 2021. planira uložiti 130 milijuna eura u modernizaciju mobilne mreže za potpuno 5G iskustvo i 100 milijuna eura u izgradnju najsuvremenije optičke mreže koja će omogućavati ultrabrzi širokopojasni internet po brzinama do 10 gigabita.

“Korisnicima ćemo omogućiti najbolju kvalitetu mobilne mreže i nove mobilne usluge, s najboljom fiksnom mrežom dostupnom u Hrvatskoj”, rekao je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Telemacha Hrvatska. Korisnicima će i dalje nuditi proizvode i usluge pod brendom Tele2, a novi vizualni identitet predstavit će u prvoj polovici 2021. Kako se nadovezala Victoriya Boklag, predsjednica Uprave Uniteda, njihova ulaganja pokazuju predanost hrvatskom tržištu.

“U telekomunikacijskom i medijskom sektoru te u e-trgovini naša platforma ujedinjuje vodeće operatore i najbolje proizvođače medijskog sadržaja u JI Europi”, poručila je. Trenutno u Hrvatskoj United zapošljava oko 950 zaposlenika s ciljem daljnjeg rasta, a u čak sedam država do kraja godine imat će oko 10 milijuna korisnika i 11.000 zaposlenika.lš

Autor: Lucija Špiljak
03. studeni 2020. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close