Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Snažan rast
 prodaje H&M-a

Autor: Poslovni dnevnik
15. srpanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
H&M je već izvijestio da mu je prodaja u prvih 17 dana prošlog mjeseca mjeseca poskočila 14 posto

H&M je već izvijestio da mu je prodaja u prvih 17 dana prošlog mjeseca mjeseca poskočila 14 posto.

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz izvijestio je jučer o snažnom skoku prodaje u lipnju, najvećem u devet mjeseci. Prodaja u trgovinama otvorenim godinu dana i dulje porasla je tri posto u odnosu na isto razdoblje lani iskazano u lokalnim valutama, što je njezin najveći rast od lanjskog rujna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ukupna prodaja drugog svjetskog lanca trgovina odjećom porasla je 13 posto. H&M je već izvijestio da mu je prodaja u prvih 17 dana prošlog mjeseca mjeseca poskočila 14 posto. Izvršni direktor švedske kompanije Karl Johan Persson izdvojio je tada nečekivano dobru prodaju novih modnih linija. Pritom je ipak upozorio da je mogući razlog razlog neuobičajeno hladno proljeće koje je odvratilo potrošače od proljetnog šopinga, a ne povećana temeljna potražnja. Inače, proizvođači odjeće teško posluju u recesijom pogođenoj Europi gdje potrošači pažljivo planiraju potrošnju pa su diskontni lanci trgovina odjećom, poput H&M-a, suočeni sa sve žešćom konkurencijom.

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz izvijestio je jučer o snažnom skoku prodaje u lipnju, najvećem u devet mjeseci. Prodaja u trgovinama otvorenim godinu dana i dulje porasla je tri posto u odnosu na isto razdoblje lani iskazano u lokalnim valutama, što je njezin najveći rast od lanjskog rujna.

Ukupna prodaja drugog svjetskog lanca trgovina odjećom porasla je 13 posto. H&M je već izvijestio da mu je prodaja u prvih 17 dana prošlog mjeseca mjeseca poskočila 14 posto. Izvršni direktor švedske kompanije Karl Johan Persson izdvojio je tada nečekivano dobru prodaju novih modnih linija. Pritom je ipak upozorio da je mogući razlog razlog neuobičajeno hladno proljeće koje je odvratilo potrošače od proljetnog šopinga, a ne povećana temeljna potražnja. Inače, proizvođači odjeće teško posluju u recesijom pogođenoj Europi gdje potrošači pažljivo planiraju potrošnju pa su diskontni lanci trgovina odjećom, poput H&M-a, suočeni sa sve žešćom konkurencijom.

Autor: Poslovni dnevnik
15. srpanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close