Kompanija Škoda auto najavila je lansiranje novoga korporativnog dizajna i novog loga na autosalonu u ožujku u Ženevi.
Novi će se logo globalno na automobilima upotrebljavati od 2012. godine. Prema najavama zadržat će prepoznatljivu strelicu s krilima, ali u novim bojama i bez imena. U devedesetim godinama Škoda postaje četvrta članica koncerna Volkswagen, Audi i Seat, s imenom Škoda auto u logu kakav poznajemo danas, izvedenim u crnoj boji koja simbolizira stogodišnju tradiciju i zelenoj koja simbolizira ekološku proizvodnju. U slavljeničkoj godini za kompaniju koja obilježava 110 godina postojanja, osim loga i korporativnog identiteta Škoda će redizajnirati i autosalone. Stodesetu godišnjicu će obilježiti prodajom specijalnog sportskog izdanja modela Fabia pod nazivom Fabia – Monte Carlo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu