Unatoč živahnoj aktivnosti američkih potrošača (pogonjenoj povoljnim prilikama na tržištu rada), S&P 500 Consumer Staples indeks od početka godine bilježi pad od oko 10%, iako je za to vrijeme njegov poznatiji puno rođak, S&P 500, namaknuo dvoznamenkasti rast vrijednosti, otkrivajući naoko nelogičan pesimizam investitora kada je u pitanju roba široke potrošnje. U sastavu oba indeksa brojni su korporativni divovi poput Walmarta, Coca Cole, Krafta, Kellanove ili Mondeleza, s doslovno tisućama globalno poznatih brandova u proizvodnih portfelju, ali opet nije previše pomoglo. Štoviše, indeks (onaj prvi) je u kolovozu, paralelno s nešto intenzivnijom korekcijom na tržištima kapitala, počeo ozbiljnije tonuti u minus, dodatno naglašavajući neuobičajeno divergentnu izvedbu.
Farmacija zamijenila Nokiju
Otprilike baš u to vrijeme s druge strane Atlantika danski Novo Nordisk odlijepio se od kontinentalnog prosjeka i zahvaljujući impresivnom rastu cijene dionica preuzeo čelnu poziciju na ljestvici najvećih europskih kompanija, s tržišnom kapitalizacijom većom od 400 milijardi eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu