Ne morate ići u banku, sve obavite doma ili mobilno, kada i gdje vam odgovara

Autor: PD VL native tim , 11. srpanj 2020. u 09:00
FOTO: Press

Banke kontinuirano nadograđuju online usluge.

U vrijeme krize uzrokovane koronavirusom banke su, korištenjem dobrih strana digitalne transformacije, postale dio rješenja očuvanja zdravlja. Nametnule su se kao neposredni igrači u usporavanju širenja COVID-19 pomažući klijentima da bolje iskoriste postojeće digitalne i udaljene kanale. Danas kada gotovo 90 posto Europljana ima pristup internetu, digitalne usluge dobile su na zamahu, a u vrijeme koronakrize njihovo korištenje nametnulo se i kao priziv odgovornosti za čuvanje svojeg, ali i zdravlja obitelji i okoline.

Prije tri godine Hrvatsku su smještali na samo dno po korištenju usluga digitalnog bankarstva.  Tada je prema Eurostatu tek 51 posto odraslih stanovnika na neki način pristupalo uslugama internet bankarstvu, no s godišnjom tendencijom rasta od 25 posto uspjeli smo poboljšati tu brojku. U vrijeme koronakrize uspjeli smo dodatno je učvrstiti te digitalnim prečacima dati svojevrsno povjerenje.

Digitalizacija u Hrvatskoj u svijesti građana naglo je poprimila pozitivan predznak. On se odrazio i na stanje svijesti onih koji koriste digitalne usluge banaka, a prema istraživanju MasterIndexa u ovom periodu čak 85 građana zadovoljno je stupnjem digitalizacije.

To se jednostavno pokazalo i kroz rast određenih elemenata kojima je upravo digitalizacija pokretač pa je tako u prethodnom razdoblju 4 do 6 posto više korisnika koristilo usluge vezane uz mobilno plaćanje. Napori banaka za prezentacijom dobrih strana digitalnog, naročito u vrijeme kada je zdravlje okosnica svake sigurnosti, pokazali su se i u udjelu onih koji u su u vrijeme najoštrije pandemije svoje mobilne uređaje koristili za plaćanja, provjeru stanja računa i kartičnih troškova. Za razliku od prošlogodišnjeg istraživanja primijećen je porast rasta mobilnog bankarstva, a mobitele je za jednostavne radnje iz retka prije koristilo čak 71 posto korisnika kartica.

Osim korištenja internetskog i mobilnog bankarstva, kao važan posrednik u borbi protiv pandemije izazvane novim koronavirusom nametnulo se i beskontaktno plaćanje. Na njega korisnici banaka gledaju sve pozitivnije, čak 82 posto smatra ga brzim i jednostavnim, a 61 posto namjerava ga koristiti i ubuduće. U vrijeme novonastale situacije kada je briga za zdravlje nešto intenzivnija nego što smo navikli, 71 posto korisnika vjeruje da je upravo čin beskontaktnog plaćanja najsigurnija opcija koju mogu odabrati.

Broj oboljelih od novog koronavirusa posljednjih dana opet nas iznenađuje, a upravo zato potrebno je klijente i dalje poticati na korištenje usluga on-line bankarstva koje pružaju jednostavniji, brži i jeftiniji način plaćanja, kao i učinkovito upravljanje vlastitim financijama. I dalje ustrajna u digitalnom kao novom normalnom je i Sberbank,  te kontinuirano implementira nove funkcionalnosti usluga online bankarstva kako bi korisničko iskustvo digli na još višu razinu.

U Sberbank ističu nove funkcionalnosti kao biometrijsku autentifikaciju otiskom prsta (android i iOS) i skenom lica (iOS), što za korisnika usluge predstavlja dodatnu sigurnost te jednostavnost prilikom prijave u mobilno bankarstvo i autorizacije plaćanja. Također, omogućena je i autorizacija naloga automatskom porukom (push notification). Riječ je automatskoj poruci koja stiže na mobilni uređaj klijenta nakon što je nalog za plaćanje zadan  putem internetskog bankarstva. Klikom na automatsku poruku, korisnik se preusmjeravana na svoj mToken, u sklopu Sberbank2go aplikacije, gdje autorizira plaćanje putem biometrije ili unosom PIN-a .

Kako bi potaknula klijente na korištenje usluga on-line bankarstva Sberbank je svojim klijentima, građanima, do 31.7.2020. omogućila plaćanja BEZ NAKNADE putem Sberbank2go mobilnog i Sberbank@home internetskog bankarstva.

Sadržaj omogućio Sberbank

New Report

Close