Mercator-Hrvatska jučer je na Zagrebačkoj aveniji otvorio svoj drugi shoping centar u Zagrebu površine 8000 četvornih metara u kojemu se na 3000 četvornih metara smjestio supermarket “Zagreb III” dok je na ostatku prostora još petnaestak trgovina i uslužnih servisa te dva ugostiteljska objekta. S tim projektom, čiju vrijednost procjenjuje na 10 milijuna eura, Mercator-H samo potvrđuje svoju startegiju da do 2010. godine u hrvatskoj maloprodaji definitivno prisvoji 12 posto tržišnog udjela ponovio je tom prigodom Alan Kričković, direktor tog trgovačkog društva. Podsjetio je, s financijskim izvješćem za 2006. i nakon punih sedam godina aktivnog angažmana na ovdašnjem tržištu, Mercator-H konačno je okrenuo novu stranicu u poslovanju što najbolje potvrđuje i prva dobit u visini od pet milijuna kuna. U Mercatoru-H znaju: u “sudaru” s brojnom i vrlo moćnom konkurencijom u branši, ni golemi rast prometa na godišnjoj razini koji je za 2006. iznosio 37,8 posto, nije dostatan da samo kroz organski rast uhvate ciljani tržišni udjel u sljedeće četiri godine. Stoga su akvizicije bile i ostale sastavni čin njihove ambiciozne strategije širenja. Jedna manja mogla bi se dogoditi i prije isteka aktualne godine, najavio je znakovito Kričković. S njom bi sadašnji tržišni udjel mogli dignuti za dodatnih 0,5 posto, bilo je sve što je jučer odlučio priznati odbijajući otkriti ijedan detalj više. Osobno ocjenjuje, u odnosu na ostale trgovačke lance, sadašnji udjel Mercatora na hrvatskom tržištu iznosi 6,7 posto. Nakon ovoljetnog preuzimanja požeškog Presoflexa, tvrtka raspolaže s 200 prodajnih prostora dislociranih (uz iznimku Šibensko-kninske) u ostalim županijama, zapošljava više od 3000 radnika i s neto plaćom u rasponu 3000-3200 kuna nalazi se u samom vrhu najpoželjnijih hrvatskih poduzetnika-trgovaca, ustvrdio je Kričković.
U “Zagrebu III” ukupno je oko 100 novootvorenih radnih mjesta. Prošlu je godinu Mercator-H zaključio s prihodom u iznosu od 261 milijun eura, a očekivanja za aktualnu godinu su najmanje 280 milijuna eura. Mercator je u Hrvatskoj startao 2000. s prvim supermarketom u Puli. Sljedeće godine kupio je velikogoričku Slobodu koja mu je sa 64 trgovine u šest gradova dala prvi vjetar u jedra. Do kraja 2006. godine ulaganja koja je Mercator realizirao na hrvatskom tržištu iznosila su oko 270 milijuna eura. S ovom će godinom investicije dosegnuti gotovo 300 milijuna eura jer, osim “Zagreba III” metropola je prije dva tjedna dobila još jedan supermarket, a polovicom listopada na Škurinjama, nakon punih šest godina upornih pokušaja i odgađanja zbog neriješenih problema u javnom prometu, i Rijeka će na 10.000 četvornih metara neto prostora dobiti prvi trgovački centar Mercator-H. “Strateško partnerstvo sa zagrebačkim Irisom sadrži samo nazočnost te trgovačke kuće u svim trgovačkim centrima Mercatora na području Hrvatske s ponudom njihova specifična asortimana”, kazao je Kričković pojasnivši kako na matičnom, slovenskom tržištu Mercator ima razvijen vlastiti brend kojim pokriva tu vrstu biznisa. Ustvrdio je da kompanija ne razmišlja o širenju palete poslova. Bavit će se isključivo maloprodajom asortimana široke potrošnje uz ambiciju da budu bolji od sve brojnije konkurencije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu