Japanski proizvođač automobila Daihatsu morao je napustiti čuvenu Toyotinu filozofiju proizvodnje kako ne bi propao, a isti pristup savjetuje i tom automobilskom divu.
Kako piše Reuters, Daihatsu je uštedio 1000 dolara proizvodnih troškova po jednom automobilu kada je napustio "keiretsu" sustav, neformalni, ali bliski odnos između dobavljača i proizvođača zacementiran i međusobnom dioničarskom strukturom. Radi se o filozofiji proizvodnje koju je izmislila Toyota, a za koju se godinama smatralo kako stoji iza uspjeha japanske autoindustrije. Nakon što su Toyotin pristup prihvatili i tamošnji rivali, tijekom 80-ih i 90-ih godina prošlog stoljeća taj pristup proizvodnji proširio se diljem svijeta. Negdje uspješno, negdje manje. Jednostavno rečeno, srž keiretsu filozofije je u tome da dobavljač dijelova dijeli informacije s proizvođačem kako bi oboje počeli proizvoditi poboljšane proizvode.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu