Za njemačke proizvođače luksuznih automobila, biti prvi koji je propao pokazalo se vrijednim iskustvom kada su u pitanju električna vozila. Nakon velikog razočarenja i neuspjeha pri predstavljanju električnih vozila na tržišta, BMW AG sada je pretekao svoje rivale.
Inženjeri BMW-a, još su 2008 krenuli su u razvoj električnog gradskog automobila i to od nule. Pet godina kasnije, tvrtka je predstavila i3, neobičan četverosjed. Automobil je izgledao drugačije od bilo čega drugog u portfelju, ali zbog visoke cijene i ograničenog dometa, prodaja je bila neprimjetna. Razočaran, BMW je usporio svoje EV planove.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu