Švedski modni lanac H&M u posljednjih je šest mjeseci u Hrvatskoj zaradio 36,9 milijuna eura, odnosno 275,9 milijuna kuna. Rast je to od 28 posto koji je H&M ostvario u odnosu na prvih šest mjeseci godine ranije.
Prema polugodišnjem izvješću H&M-a za razdoblje od 1. prosinca 2012. do 31. svibnja 2013., prihodi od prodaje narasli su za pet posto u lokalnim valutama, no u švedskim krunama (valuti u kojoj H&M podnosi izvješće) rast je bio tek jedan posto. Kompanija je ostvarila prihod od 8,16 milijardi eura, no istodobno je zabilježila i pad dobiti. U promatranih šest mjeseci dobit je nakon oporezivanja bila 827,9 milijuna eura, za razliku od istog razdoblja lani, kad je iznosila 926,2 milijuna eura, što je pad od čak 11 posto. "Iako je prodaja ostala snažna u Aziji, posebice u Kini i Japanu, nismo zadovoljni ukupnom prodajom. Razlog tome su izazovni uvjeti u modnoj industriji koji su rezultat nepovoljne makroekonomske klime, ali i nepovoljna vremena koje je u ožujku i travnju zahvatilo mnoga tržišta na kojima H&M posluje", poručili su iz kompanije u kojoj pad dobiti pak pravdaju sniženim cijenama robe, dugoročnim investicijama, ali i negativnim učincima tečaja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu