Švedski modni lanac Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u ponedjeljak o 10-postotnom skoku prodaje u studenom, zaključivši tako četvrto fiskalno tromjesečje dvoznamenkastim povećanjem prodaje, nakon skromnijeg početka.
U studenom je prodaja iskazana u lokalnim valutama poskočila 10 posto u odnosu na isto razdoblje lani, čime je kompanija zaključila četvrto fiskalno tromjesečje dvoznamenkastom stopom rasta, nakon listopadskog skoka prodaje za 14-posto i skromnijih rujanskih osam posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu