Švedski modni div Hennes&Mauritz (H&M) ostvario je u 2013. godini konsolidirani rast prodaje za više od šest posto u odnosu na godinu prije.
No, promatra li se rezultat u lokalnim valutama zemalja u kojima je tvrtka prisutna, rast je gotovo devet posto. Izvijestili su da im je lani prodaja dosegnula 150,1 milijardu švedskih kruna (16,95 milijardi eura), prema 141 milijardu kruna u 2012. godini. H&M je dao i podatke o poslovanju za većinu od ukupno 48 zemalja u kojima posluje, pa tako za Hrvatsku, u kojoj je taj švedski brend prisutan od početka 2011. godine. Danas u našoj zemlji djeluje 13 H&M-ovih prodavaonica koje su lani imale ukupni prihod od 704 milijuna švedskih kruna (619 milijuna kuna), prema 608 milijuna kruna (530 milijuna kuna) u godini prije. To je bio konsolidirani rast od 16 posto, a ako bi se promatrao u kunama, riječ je o 18 posto boljem rezultatu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu